-->

Black Water : Abyss (2020 ) |භුගත ගුහාවේ කිඔුුුුුුුුුුුුුුුුුලෙක්!!|

 


මෙම VOD- පමණක් කාල පරිච්ඡේදය තුළ කොතරම් භීෂණයක් සිදුවී ඇත්දැයි බැලීම විහිළුවක්, සමහර විට එය සැමවිටම නරක විය හැකිය යන අර්ථයෙන් නරඹන්නන් සනසයි. “ඔබේ යහන චිත්‍රපට අතහරින්න එපා” යනුවෙන් හැඳින්වීමට මා කැමති අනතුරු ඇඟවීමේ නිවාඩු චිත්‍රපටවල දීර් history ඉතිහාසයක් තුළ ඕස්ට්‍රේලියාවේ “බ්ලැක් වෝටර්: අබිස්” පැමිණේ. සැකසීම සහ ක්‍රියාත්මක කිරීම ඉතා ආකර්ශනීය ය. පස්දෙනෙකු නැගී එන ජලය සහ ler ාතක කිඹුලෙකු සහිත ගුහා පද්ධතියකට යවා ඊළඟට කුමක් සිදුවේ දැයි බලන්න. රාක්ෂර චිත්‍රපට කෙරෙහි මගේ සාමාන්‍ය ඇල්ම මෙම බී චිත්‍රපටයෙන් වැඩි ප්‍රමාණයක් මා වෙත ගෙන ගිය නමුත්, මරණ ද ution ුවම අපේක්‍ෂා කළ යුතු යමක් ඉතිරි කරයි, විශේෂයෙන් එහි අඳුරු දිය යට සිනමාකරණය සහ සිනමාකරණ උපක්‍රම මඟින් ler ාතක කිඹුලා කප්පාදු කරන චිත්‍රපටයක් බවට පත් කරයි. “බ්ලැක් වෝටර්: ඇබිස්” යනු විශේෂයෙන් හොඳ නැති නමුත් ඔබ නිවැරදි මනෝගතියක ​​සිටිය යුතු චිත්‍රපට නොවේ.

ජෝඩු දෙදෙනෙක් ඕස්ට්‍රේලියානු අක්ෂර වින්‍යාස චාරිකාවකදී භෞතික නොවන ගමන් මලු රාශියක් රැගෙන යති. එරික් (ලූක් මිචෙල්) සහ ජෙනිෆර් (ජෙසිකා මැක්නාමි) ඇය සමඟ ඔහුගේ දුරකථනය පරික්ෂා කිරීමෙන් හඳුන්වා දෙනු ලැබුවේ සම්බන්ධතාවයේ කරදර ඇතිවීමේ සලකුණු සඳහා වන අතර, එබැවින් ඔබ දන්නවා ඔවුන් ජීවිත හෝ මරණ තත්වයකට ඇද දැමීමට තරම් ස්ථාවර නොවන බව. අනෙක් අතට, වික්ටර් (බෙන්ජමින් හෝට්ජෙස්) සාර්ථක පිළිකා ප්‍රතිකාරයකින් එළියට පැමිණ මරණය ගැන යමක් හෝ දෙකක් දනී. ඔහු විවේකයෙන් සිටින අතරතුර, ඇය ගැබ්ගෙන ඇති බව දැනගත් ඔහුගේ පෙම්වතිය වන යොලන්ඩා (අමලී ගෝල්ඩන්), වේගවත් ගමනක් යාමට ඔහුව දිරිමත් කරයි. වංචා කරන පෙම්වතා, ගර්භණී පෙම්වතිය, සුවය ලබන පිළිකා රෝගියෙක් - අවම වශයෙන් ඔහුගේ නොවැළැක්විය හැකි කිඹුල් ආහාරයට සුවිශේෂී ලක්ෂණ ලබා දීමට උත්සාහ කිරීම සම්බන්ධයෙන් අධ්‍යක්ෂක ඇන්ඩ rew ට්‍රෝකිට ගෞරවය දිය යුතුය.


අතුරුදහන් වූ සංචාරකයින් සොයමින් සිටියදී ඔහු සොයාගත් ගුහා පද්ධතියක් ගැන පවසන මෙම යුවළට ඔවුන්ගේ මිතුරෙකු වන මුදල් (ඇන්තනි ජේ. ෂාපේ) ද එක් වේ. ඔව්, අතුරුදහන් වූ සංචාරකයින් ප්‍රවේශම්කාරී සලකුණක් ලෙස සේවය කරනු ඇතැයි යමෙකුට සිතිය හැකිය, නමුත් චිත්‍රපටයක් නොමැත. අතුරුදහන් වූවන්ගේ කාරණය මුදල් හා සමාගම නොසලකා හැරීම පමණක් නොව, එන නිවර්තන කුණාටුව ගැන ද ඔවුන් තරයේම දොස් පවරති. මුදල් යුවළයන් ගුහා පද්ධතියට සහ සමහර උමං මාර්ග හරහා අලංකාර භූගත ලෝකයකට ගෙන යන අතර, පසුව කුණාටුව හමා යන අතර, එය ඉහළ යන ජලයට මඟ පාදන අතර ඉන් පිටතට යාමට මගක් නැත. අවසාන වශයෙන්, ඇත්ත වශයෙන්ම, ඔවුන් තනිවම නොවන බව ඔවුන් ඉගෙන ගනී. ජලය ඔවුන් ගිලෙන්නේ නැත්නම්, යෝධ කිඹුලෙක් ඒවා අනුභව කරනු ඇත.


“කළු ජලය: අගාධය” සඳහා effective ලදායී, ප්‍රශංසනීය සරල බවක් ඇත. එය තුනී සම්බන්ධතා නාට්යයක් හාරන්නේ නැති විට, එය විශ්වාසදායක, තදබල නිශේධනයක් පවත්වා ගනී. නිසැකවම, ඔවුන්ට පැන යා හැකි ආකාරය පිළිබඳ යෝජනා සහ බලාපොරොත්තුවේ සං signs ා ඇත, නමුත් එය ප්‍රේක්ෂකයන්ට හුදෙක් ඔට්ටු තැබිය යුතු චිත්‍රපටයක් ලෙස හැඟෙන්නේ මෙම චරිත මිය යන්නේද යන්න නොව කෙසේ ද යන්නයි. කනගාටුවට කරුණක් නම්, අවසාන ආඛ්‍යාන විකෘතියක් කොතරම් හාස්‍යජනකද යත්, එය එක් දෙයක් ප්‍රාර්ථනා කරන්නේ එක්කෝ මේ සියල්ලම “ඇනකොන්ඩා” තරම්ම අ of ාන දෙයක් විය හැකිය, නැතහොත් චිත්‍රපටය වඩාත් යථාර්ථවාදී ආකාරයකින් අවසන් වීමට ක්‍රමයක් සොයා ගත්තේය. කිලර් ක්‍රෝක් මංතීරුවක් තෝරන්න.


ඕනෑම දෙයක් නම්, “බ්ලැක් වෝටර්: අබිස්” සීනුව හා විස්ල් සම්බන්ධයෙන් වඩාත් දැඩි වීමෙන් ප්‍රයෝජන ගත හැකිය. සබන් ඔපෙරා අවසාන පෙරළීම අවශ්‍ය නොවන අතර, ට්‍රෝකි මයිකල් ලීරාගේ ලකුණු වැඩිපුර භාවිතා කරයි, එය ප්‍රහාර වලදී “හකු” අනුකරණය කරන බවක් පෙනේ. “බ්ලැක් වෝටර්: ඇබිස්” හි වඩා හොඳ සංස්කරණයක් ඇත, එය එතරම් බැරෑරුම් ලෙස නොසලකයි, නමුත් ට්‍රෝකිගේ චිත්‍රපටය නාභිගත වූ විට හා විකාරයක් නොමැති විට, මේ ආකාරයේ බී චිත්‍රපට සිනමා ශාලාවේ රසිකයන් සැබවින්ම නොසිටින තරම් effective ලදායී වේ රැකවරණය.



Related Articles

1 comments:

Powered by Blogger.