One Night in Bangkok(පියකුගේ පළගැනීම )
අහෝ, “බැංකොක්හි එක් රාත්රියක” ඩකාස්කෝස්ගේ භූමිකාව ඔහුට ඉතා ජවසම්පන්න වීමට අවශ්ය නොවේ. මූලික වශයෙන් පශ්චාත් මතක සටහන් නිකොලාස් කේජ්ගෙන් action ජු ක්රියාදාම වීරයෙකු ලෙස රඟපෑමක් ඉල්ලා සිටීම වැනි ය: කරදර වන්නේ ඇයි? මා නිරායුධ කිරීම සඳහා “බැංකොක්හි එක් රාත්රියක්” එනතෙක් බලා සිටියෙමි, නැතහොත් අවම වශයෙන් මා නරඹන ප්රාර්ථනා කළ ඩකාස්කෝ රංගනය ගැන සිතීම නැවැත්විය හැකි යමක් මට පෙන්වන්න, සහ ler ාතකයෙක් වැඩට වෙඩි තබන තවත් පළිගැනීමේ නාට්යයක් ගැන සැලකිලිමත් වන්න. සියදිවි නසාගැනීමේ මෙහෙයුමක් වන අතර තරුණ කාන්තාවක් සමඟ මිතුරු වේ. අවාසනාවකට මෙන්, “බැංකොක්හි එක් රාත්රියක්” සාදන්නන් බොහෝ දුරට තෘප්තිමත් විකේන්ද්රික ඩකාස්කෝස් කාර්ය සාධනයක් ලබා නොදේ.
Wich Kaosayananda (“බැලිස්ටික්: Ecks Vs. Sever”) විසින් රචනා කොට අධ්යක්ෂණය කරන ලද “බැංකොක්හි එක් රාත්රියක්” ඩකාස්කෝස්ගේ රංගනය තරම් චිත්තවේගීයව සමතලා වේ. කායි තට්ටය, නමුත් ඔහුගේ රැවුල පිදුරු සුදු ය, අනුමාන වශයෙන් ඔහු සහ ඔහුගේ කුලී රථ කුලී රථ රියැදුරා වන ෆා (වනීඩා ගොල්ටන්) අතර වයස් පරතරයක් තිබිය යුතු ය.
“බැංකොක්හි එක් රාත්රියක්” පුරාවට සමාන නොවූ තොරතුරු ගණනාවක් තිබේ, ඔවුන්ගේ සාමාන්ය තත්වයන් අනුව වෙනත් ආකාරයකින් අර්ථ දක්වා ඇති චරිතවල පෞරුෂත්වය ඉඟි කිරීමට අදහස් කරන දේවල්: ඔහු පුද්ගලික වෙළෙන්දෙකු සමඟ මිනීමරුවෙකි, ඇය වෙහෙසට පත්ව සිටින නමුත් ඇය අසනීප සහෝදරයෙකු සමඟ දේශීය බුද්ධිමත්. ඔහු බැඳී සිටින විට, ඔහු ලකුණු ලබා ගන්නා විට ක්රමානුකූලව ඔහුට පහර දෙයි. ඇය ඒ සියල්ල සමඟ එකඟ වන්නේ ඔවුන්ගේ අද්භූත අන්තර් පුද්ගල බැඳීම නිසා විය හැකිය (නමුත් ඔහු ඇයගේ සේවාවන් සඳහා ඩොලර් 6,000 ක් ලබා දීම නිසා). “බැංකොක්හි එක් රාත්රියක්” “ඇපකරය” සංවේදී බවක් ඇති කරයි.
මම අදහස් කළේ, අවම වශයෙන් “කොලෙටරල්” හි පිරිමි නායකයන් දෙදෙනාට තිරය මත විශාල තල්ලු / අදින්න රසායන විද්යාවක් ඇත. ඩකාස්කෝස් සහ ගොල්ටන් ඊට හාත්පසින්ම වෙනස්, අඩු වේගයකින් යුත් කම්පනයක් ඇති අතර එය කිසි විටෙකත් මන්දගාමී වේ. “බැංකොක්හි එක් රාත්රියක්” මාරාන්තික ලෙස නතර වන්නේ කෞසයානන්දට ඔහුගේ පහර දීමේ නාට්යය තැනින් තැන ක්ලික් කිරීම් වලින් ඔබ්බට වර්ධනය කර ගත යුතු අතර තායිලන්තය වටා ඩකාස්කෝස්ව ගසාගෙන යන ක්රියාදාම චිත්රපටයක් නැරඹීමට ඔබ වාඩි වී සිටින විට බැලීමට ඔබ ගෙවිය යුතු යැයි සිතිය හැකිය. දයාව ඉල්ලා ඔවුන්ගේ ඉල්ලීම් නොසලකා හරිමින් මිනිසුන්ගේ හිසට වෙඩි තබයි. සැහැල්ලු විහිළු කිරීම කණගාටුවට කරුණක් නොවේ - එය කාරණයක් නොවේ, ඒ නිසා කයි, ෆා හෝ වෙනත් චරිත සංවාදයක් තුළින් ස්ථාපිත වීමට සිදු වූ විට ඔබේ හුස්ම හිර කර නොගන්න.
කායි සහ ෆා යන දෙදෙනාගේම නම් “අහස” යන්නයි. බොහෝ දේ ගැන කතා කරන්නේ කලාතුරකිනි. ඔහු ඇගේ ගෙල වටා ඇති කුරුසය ගැන අසයි. ඇය ඔහුට කියනවා “මම ඇදහිල්ල විශ්වාස කරනවා. මිනිසුන් විශ්වාස කිරීම හොඳ යැයි මම විශ්වාස කරමි. ” ඔහු මෙසේ පිළිතුරු දෙයි. “වරද හොඳයි. යහපත කිරීමට එය අපට මතක් කර දෙයි. ” මෙම හුවමාරුව පැමිණෙන්නේ “මාළු මිනිසුන් හා සමානයි” කියා පවසමින් “මාළු සමහරක් ගොළු, අල්ලා ගැනීමට පහසු” වන අතර “අනෙක් අය අතිශයින් බුද්ධිමත් ... අල්ලා ගැනීමට වඩා දුෂ්කර ය.” ඩකාස්කෝස්ගේ සංවාදය බොහෝ විට පුදුම සහගතය. “ඔබේ පෝර්ෂේ සමඟ පවුලක් killing ාතනය කිරීම” ඔහුට මතකදැයි ඔහු අහඹු ලෙස ඔහුගේ එක් සලකුණක් අසයි. පසුව, කායි ෆාට කියන්න උත්සාහ කරන්නේ ඔහු මැරෙන්න සූදානම් කියලා, ඒ නිසා ඔහු ස්වභාවයෙන්ම ආරම්භ කරන්නේ බිට්කොයින් ගැන විමසීමෙන්: “ඔබ බිට්කොයින් දන්නවාද?” ඇය නැති. "ඔහ්, ඒ ගැන සොයා ගැනීම අපහසු නැත." මිනිත්තු කිහිපයකට පසු ඇය ශබ්ද නඟා මෙසේ කියයි: “ඔහ්. හොඳයි, කයි මහත්මයා. මට කණගාටුයි, නමුත් මම ඔබව අනුගමනය නොකරමි.
ඩකාස්කෝස්ගේ ඊයම් ක්රියාකාරිත්වය සම්බන්ධයෙන්: එය හොඳයි, එය කුමක් සඳහාද යන්න. ඩකාස්කෝස් කතා කරන්නේ ව්යාකූල, නමුත් සංවේදී දරුවෙකු ඇමතීමේ තාත්තා කෙනෙකු ලෙස ය: ගර්භණී විරාමයන්, හිතාමතාම වේගය සහ ස්වරය මිස චිත්තවේගීය ප්රබෝධයක් නොවේ. ඔහුගේ ජීවිත ඉතිරිකිරීම් බිට්කොයින් බවට පරිවර්තනය කිරීම ගැන සාකච්ඡා කරන අතරතුරේදී පවා ඔහුගේ චරිතය මේ ආකාරයෙන් කථා කරයි: “මම එය බිට්කොයින් බවට පරිවර්තනය කළෙමි. වෙන මොනවා කරන්නද කියලා මම දැනගෙන හිටියේ නැහැ. ” ඩකාස්කෝස්ගේ සෙසු නළු සාමාජිකයින් බොහෝ දෙනෙක් ඒ හා සමාන කටයුතුවල යෙදී සිටින බවක් පෙනෙන්නට තිබුණත්, උනන්දුවක් නොදක්වන, දේශීය තායි පොලිස් නිලධාරියෙකු ලෙස රඟපාන ෂේන් කොසුගි වැනි, “මම අදහස් කළේ, එන්න, බබා, සිකුරාදා රාත්රියේ නීති lawyer යෙකු ills ාතනය කරන බබා ? ” මාක් ඩකාස්කෝස් එසේ කරයි, ඒ මන්දැයි මම තවමත් නොදනිමි.
0 comments:
Post a Comment